Pel·licules varies – primera meitat 2015 (1/2)

A part de llegir còmics també faig altres coses, com veure películes, durant aquest 2015 ja n’he vist unes quantes així que dividiré l’entrada en 2 (i en un futur espero ser més constant i no esperar tant). Algunes igual fa 6 o 7 mesos que les vaig veure, o sigui que com ja ve sent costum, seré breu.

Saga Fast & Furious

No se quina dèria em va donar, però cap a principis d’any em va picar i vaig tenir ganes de veure aquesta saga, que no n’havia vist cap. Ja sabia a què m’exposava: cotxes, flipades i acció absurda. Tot i esperar-me molt poca cosa, van seguir semblant-me DOLENTES; millora a partir de la 5a, quan comença a sortir The Rock  (és que les 3 primeres son INFUMABLES).

Nivell de cremada de pis: 1/5 (les 4 primeres) 2/5 (5, 6 i 7)

Mission Impossible: Ghost Protocol

Amb l’excusa de la propera estrena de la nova peli vaig aprofitar per veure la quarta entrega de Mission Impossible que encara no havia vist. Com sempre al pobre Ethan Hunt li cau un marrón de la hòstia i en aquesta a més se’l culpa de un atemptat contra el Kremlin. Com la resta de MI és una bona peli d’acció i espionatge (amb les flipades de rigor, però ben fetes, no com a F&F), sense arribar a ser cap meravella, però molt disfrutable. Amb ganes de veure la següent!

Nivell de cremada de pis: 3/5

Coherence

A Finlandia al 1923 el pas d’un cometa va causar efectes extranys a la gent d’un poble. En l’actualitat (201x) un grup d’amics ha quedat per sopar i veure el pas d’aquell mateix cometa.

Una pel·lícula de baix pressupost de ciència ficció que demostra que no cal gastar-se un dineral per fer una molt bona pel·lícula. Enganxa des del principi, et manté en l’#ai de no entendre ben be que està passant i els 90 minuts que dura passen volant. Val la pena veure-la sense saber-ne gairebé res. Molt recomanada!

Nivell de cremada de pis: 4/5

Gattaca

En el futur la majoria de naixements son “in vitro” i amb tècniques de selecció genètica (fent-los “a la carta”, eliminant possibilitats d’enfermetats, etc…). Vincent forma part d’una minoria de persones que encara van néixer de forma natural i com a tal se’l considera una especie d’invàlid i està relegat a fer feines “de merda”. El seu somni és viatjar a l’espai, però al ser natural no pot accedir al programa espacial.

Un ja clàssic (1997) de la ciència ficció que no havia vist (shame on me). Tenia molt hype i no em va decepcionar. També amb pressupost moderat planteja un món molt interessant que, com tota bona obra de ciència ficció, aconsegueix que reflexionis una mica.

Nivell de cremada de pis: 4/5.

Red State

Guanyadora de millor pel·lícula al festival de Sitges l’any 2011, aquesta cinta de Kevin Smith basada en la figura real d’un líder religiós extremista mescla adolescents hormonats i fanàtics religiosos.

Sent una pel·lícula de Kevin Smith ja es sap el que et pots esperar i en aquest aspecte no decepciona. Sang, tiroteigs, gent boja, diàlegs bons i zero pietat. Tot i així no em va agradar tant com m’esperava, li falta alguna cosa, tot i que no sabria dir el què. No és la seva millor pel·lícula (em sembla que mai podrà superar Clerks XD), però tampoc és la pitjor. Si us agraden les pelis del Kevin Smith, us agradarà.

Nivell de cremada de pis: 3/5.

Chappie

BASURÓN. Una estafa, el trailer no semblava el que és ni de conya, una presa de pel. Vaig passar-me mitja peli sense saber si em prenien per tonto o què merda eraaixò, ja només al començament l’escena on crea la IA, per favor, non-stop FACEPALM. Arribo a veure això al cine i surto amb un cabreig inhumà. És la clàssica peli que et fa preguntar com van convencer a un actor de renom (Hugh Jackman) per sortir-ne. Un TRUNYOT INFERNAL.

Nivell de cremada de pis: 0/5.

Demà la segona part! (si, seran 2 entrades seguides!! increible xD)

4 Respuestas a “Pel·licules varies – primera meitat 2015 (1/2)

  1. Tothom em pinta Chappie com a peli a esquivar, i jo segueixo amb ganes de veure-la. Fast & Furious….. amb la primera hi havia prou

    • igual la veus i t’agrada, conec a gent que li agrada bastant…. però no se, a mi em va semblar un horror, un robot IA en plan gangster latino, horrible.

  2. Crec que només he vist la primera Fast & Furious. Havia sentit que la última era la millor, que ja se que no es dir gran cosa…

    Molt d’acord amb Mission Impossible, Coherence, Gattaca. Sobretot Coherence on la barreja de ciència ficció e intriga està molt ben portada, llàstima del final que podria haver sigut millor.

    No he vist Red State i no m’acaba de convèncer la idea de veure-la. Chappie tampoc l’he vist i no cal dir que no la veuré xD

Responder

