Article de Quim Monzó

Estic segur que no fa falta que presentí a Quim Monzó

Encara no he pogut llegir cap llibre seu, per falta de ganes no serà, però el que si que llegeixo sempre és el seu article de “La Vanguàrdia”.
L’article d’avui tracta sobre una situació que li ha passat a tothom (o casi), jo personalment m’hi sento força identificat ja que m’ha passat bastantes vegades xD

L’article del què parlo és el seguent:

Compartiendo a Matt Groening
Trance difícil, el de ver como tu ídolo, de ser de unos pocos, pasa a mayoritario

Fa molta ràbia quan a un li passa això!!

l’únic “consol” és poder dir als que no et feien cas un bon “TE LO DIJE!!!”

PD: Si encara no ho feu, us recomano que us llegiu el seu article diari de la vanguardia XD

6 Respuestas a “Article de Quim Monzó

  1. És un crack el Monzó, jo m’he llegit la majoria dels seus llibres de relats curts i m’encanten. A veure que tal aquests del diari…

  2. Ara quan tingui una estona hem llegiré l’article…

    Jo d’ell me llegit el llibre ”Olivetti, Moulinex, Chaffoteaux et Maury” i em va agradar molt! de relats curts i tal, me’l van fer llegir al cole 😛

  3. L’article del Monzó de la Vanguardia sempre me’l llegeixo en el descans de l’esmorzar, encara que sigui per sobre si el tema no m’interessa.

    Els llibres de relats curts son perillosos, per què uns quants poden estar bé, però potser alguns no ho estan tan i et fan recel·lar del següent relat. Per això em va agradar 3 nadals (el tens al Vapor Badia) per què eren només 3 relats, i els 3 em van agradar.

  4. Vale, com que el recomanes no llegiré a mr. Monzó. XD

    Conyes aside, em sona haver-ne llegit algun/s relat/s o potser hasta algun llibre… però no recordo res concret. 😦
    Recordo un relat d’un tio ques desfà a la banyera com ell desfà el croissant en el cafè cada matí… És d’ell? ^_^;

  5. Jo he llegit alguns llibres de’n Monzó i m’han encantat tots, així que quan puguis començaten algún XD

    I sobre el terma que s’exposa, doncs si, a mi també m’ha passat infinitat de vegades. Però fot més quan et ve el típic que només n’es fan per moda pura i dura i quan passa la febre de X cosa/autor només tu i 4 més s’enrecorden XD

  6. Jo com tu, només he llegit articles seus de la Vanguardia, y la majoria son brutals. En aquest té tota la raó, a mi alguna vegada m’ha passat i despres sembla que siguin els altres els qui han fet el descobriment, molta rabia xD

Responder

